duminică, 2 noiembrie 2014

STOP AGRESIVITĂȚII ȘI INTOLERANȚEI UNOR PRO-EUROPENI ! PACE VOUĂ , FAȚI CREȘTINI...

  •     ” Ocarați fiind, binecuvîntăm; prigoniți fiind, răbdăm; defăimați fiind, mîngaiem.         Ca gunoiul lumii am ajuns, lepădatura tuturor pan-acum.” (1. Cor. 4 12-13.)
  • Citind azi la Liturghie Evanghelia de la Ioan, cap. 15-17, consacrată Sfîntului Mare Mucenic Artemie, a cărui prăznuire am săvîrșit-o, am primit o mîngîiere, o încurajare  și  un răspuns la unele clevetiri la adreasa mea pe rețelele de socializare. Așa se întîmplă  cînd încerci să faci o injecție folositoare unei societăți  bolnave ! Nu toți o suportă...
    Dar înainte de a le mulțumi acestor ”comentatori ” pentru mobilizarea pe care mi-o cultivă, vreau să spun cuvintele Mîntuitorului:   Aduceți-vă aminte de cuvîntul pe care vi l-am spus:  Nu este slugă mai mare decît stăpînul ei. Dacă M-au prigonit pe Mine, și pe voi vă vor prigoni; dacă au pazit cuvîntul Meu, și pe al vostru îl vor păzi. ”( Ioan 15.20). 
  •  Este clar că astăzi dacă vei vorbi  ceva din Sfinții Părinți despre  păcatul  Integrării  Europene  cu toate consecințele sale imorale, sau vei fi  anti-ecumenist,  sau vei blama  globalizarea, electronizarea, fariseismul  din Biserică  și  curvia politică,  sau vei spune ceva rău despre homosexuali,  etc, vei fi ponigrit chiar de confrații tăi în sutană, cu ou și oțet, nemaivorbind de cei din afara Bisericii.  Însă Domnul Hristos ne preîntîmpină: ” Că tot cel ce se vă rușina de Mine și de cuvintele Mele în neamul acesta desfrînat și păcătos, de acela și Fiul Omului Se va rușina cînd va veni întru slava Tatălui Sau, cu sfintii îngeri". (MC 8:38).
  • Pe unii ca aceștia vreau să-i întreb: De ce nu vă auzim criticile  atunci cînd homosexualii  condamnă banal în instanță pe confrații noștri ortodoxi, sau ne spurcă cu cărți perverse copii prin școli, sau votează legi împotriva credinței, sau fac parade spurcate  prin Chișinău.  La ultima paradă gey,  dintr-o Moldovă întragă, erau doar 100 de oameni. Datorită lor  pe 17 mai 2014, a fost înconjurat monumentul Sf. Voievod Ștefan Cel Mare, ca să nu fie spurcat de această minoritate.  De ce atunci nu vi s-au auzit criticile? Cui atunci slujiți voi,  dacă pe cei pe care trebuie să-i susțineți, îi condamnați ? Sau sunteți adepții lor morali ? Și indiferența tocmai asta înseamnă !
  • Personal și acum rămîn pe poziția că Părintele Siluan Șelaru nu a avut drept moral să numească public pe principalul pro-homosexual din Moldova, FILAT,  prieten și îngrijitor la Bisericii, sau din numele Bisericii să-i prezinte recunoștința, sau să trecă în umbră pe veșnicul meritabil V.Voronin, care a restaurat mănăstirea Curchi în proporție de peste 80%. Acest lucru în 2012 însuși Patriarhul Chiril l-a apreciat cu înalta distincție pe care i-a acordat-o.
  • În concluzie,  vreau să vă spun: PACE VOUĂ,  FRAȚI  CREȘTINI. Vă mulțumesc că mă încurajați la  argumente și î-mi cer iertare dacă mesajele mele vă tulbură sufletește. Dar întrucît sunt și cei care apreciază, vă voi sfătui să nu citiți, ci să mă eliminați din lista de prieteni. Vă mulțumesc mult pentru înțelegere. 
  • Diac. Ghenadie Valuța.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu