sâmbătă, 22 noiembrie 2014

ATENȚIE! De ce noi alegem RĂSĂRITUL - RUSSIA - DODON și nu APUSUL - EUROPA - AIE. Vă rugăm: întîi analizați, apoi judecați. Vă mulțumim! Cu iertare.

Frați creștini! Simt nevoia să spun acum unor lucruri pe nume, deoarece în ultimul timp au apărut multe speculații în jurul meu privind latura politică și posibila mea implicare. Probabil că pentru cineva valorez, de-mi acordă atîta atenție critică. Unora ca aceștia vreau să le spun, ca cetățean creștin a acestei țări care va merge pe 30 noiembrie la alegeri,  următoarele: Da, mă implic în politică apărîndu-mă, fiindcă politica imorală prima s-a implicat în Biserică cu legile sale păgîne. Aceasta însă nu înseamnă că fac politică, sau candidez pe liste electorale. De aceea vreau să explic următoarele:
1. DE CE EU ALEG RĂSĂRITUL: Sunt un creștin-ortodox. Credința mea în care mă mîntuiesc este una răsăriteană. Aceasta-mi este prioritatea vieții mele! Raiul meu e în cer, nu în Europa...Răsăritul este locul de unde Sfînta Scriptură ne spune că Mîntuitorul Hristos ”iarăși va veni să judece vii și morții”. Deci, prin definiție eu nu pot să fiu apusean  catolic, protestant, neo-protestant,sau de altă credință...
2. DE CE EU ALEG RUSIA: La moment doar Rusia este singura țară din lumea răsăriteană care protejează valorile ortodoxe prin lege și sancționează păcatul (imoralitatea homosexuală, etc), pe cînd în Uniunea Europeană e total invers. Propaganda homosexuală - ca parade, căsătorii, înfieri de copii,  prostituția, eutanasia, ocultismul, justiția juvenilă, sectarismul, sunt legiferate,  încurajate  și dictate  majorității ca drepturi ale omului. Deci, un mediu este anticreștin, sau păgîn, altul pro-creștin. În așa caz Apostolul Pavel ne cere să ne depărtăm de mediul anti-creștin - De aceea ieșiti din mijlocul lor si osebiti-vă, zice Domnul, și de nimic necurat să nu vă atingeți și Eu vă voi primi pe voi”. (2CO 6:17). Dar d-tră ce-ați alege, ca creștini, pentru viitorul copiilor dtră...
3. DE CE I.DODON : Ca cetățean care voi merge la vot, fiind sigur că este singurul candidat spriginit deschis de Președintele RUS, Vladimir Putin și  Binecuvîntat de  Patriarhul Moscovei și al întregii Rusii, Chiril,  nu-mi rămîne decît să fac ascultare și să susțin această candidatură, care are șanse reale de a accede în parlament, ca venind la putere, să anuleze sau să diminuieze efectele distructive ale Legii Antidiscriminării, islamizării  sau a altor legi  imorale ce ne amenință credința și viitorul copiilor mei,  după cum a și promis în programa sa.
 - La toate acestea se mai adaugă și faptele sale concrete de susținere diversă și intensivă a Bisericii. Altcineva deocamdată nu a oferit nimic mai sigur și mai bun.
 -Ca creștin e și firesc că nu-mi va permite conștiința la alegeri să ridic mîna și să-l votez pe cel ce a votat mîrșevenia sodomită, sau alte mîrșevenii - după cum spune Apostolul Pavel. Ar fi din partea mea un păcat grav și o complicitate la virusarea incurabilă a societății noastre, în care de fapt, eu trebuie să-mi cresc copii. Dar și mai grav ar fi să las pe altcineva să-mi folosească votul meu...
 -Cei care nu înțeleg aceasta și umblă cu una și bună că Biserica nu se implică în politică,   sau nu-i doare sufletul de viitorul copiilor săi, sau  au o conștiință  PRO-HOMO-EUROPEANĂ, poate  fără să-și dea seama.
 -În așa situație, cînd  unii nici nu merg la vot și nici nu-i sfătuiesc pe alții pe calea cea dreaptă a viitorului țării noastre, adică trăiesc ca fiind izolați de societate, atunci poate să se ducă mai bine cu traiul în pădure, căci acolo morala socială nu-ți cere conștiința civică de cetățean creștin care trebuie să apere prin luptă, valorile ortodoxe ale neamului, dacă mai vrem să transmitem ceva și copiilor noștri.
Cu iertare de incomodare. Vă mulțumesc pentru că ați găsit timp să-mi citiți răvașul
 . 
Cu dragoste, Diac. Ghenadie Valuța.

4 comentarii:

  1. Religia nu poate fi in cirdasie cu politica... acesta este un pacat mare!
    Sunteti total opusi cu cuvintul lui Dumnezeu. In plus faceti propaganda nu spre o directie buna pentru poporul nostru... voi ortodocsii sunteti o secta mare in lume si profitati de religie facind bussines si politica!
    Dumnezeu e atotputernic si la judecata veti primi dupa socoteala! Sa va ajute Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate, cu iertare dacă te-am smintit. Eu altă ieșire nu văd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alta iesire de stat acasa.
    Parintele Iustin Parvu, ai carui sfintenie s-a vadit imediat dupa moartea sa, a zis: ,,A pune ștampila pe capul unui politician, înseamnă a-și pune soarta întregului popor român și a întregului șir de fii, nepoți și strănepoți în mâinile lui. Să mergi cu frică și cutremur, să știi ce faci! Pentru că a alege însemnă ca îți dai girul pentru acest bărbat cu tot ce face el, cu toate crimele lui, cu toate urgiile lui, cu toate fericirile lui, cu toate închisorile care le face, cu toate anchetele, cu toate bisericile care le face… Până ce nu vom alege un om al lui Dumnezeu care să aibă inspirația Duhului Sfânt, nu ieșim din noroiul în care suntem! Fără Dumnezeu, nimic!,,.
    Sa nu ne temem ca ne-om pierde fotoliul daca nu votam, acasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
    *Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere