marți, 31 mai 2016

”De ziua copiilor să ne protejăm copii de propaganda homosexualității. Să susținem noul proiect din parlament!”



1.Ca anul acesta propaganda sodomită de la Chișinău nu a mai fost atît de agresivă. Cu cîțiva ani în urmă manifestările lor erau la periferia orașului (sectorul Rîșcanovca), apoi s-au apropiat de centru (bd.Vieru), azi au venit în inima capitalei (str. București), iar mîine, dacă vom dormi și le vom asculta minciunile lor manipulative, vor ajunge în școlile noastre, în inimile și mințile copiilor noștri cu pseudotoleranța lor și în final în casele noastre... Ne vom trezi cu copii noștri și cu o generație de euro-homosexualizați. Oare asta vreți, STIMATĂ NAȚIUNE! Priviți în europa, același scenariu, la ce au ajuns??? Practic toate țările  UE deja au legiferat căsătoriile ghey și automat înfierile de copii, pînă și Grecia tradiționalistă. Oare să așteptăm alte dovezi...

2. Acum în parlament se află un proiect de lege ce interzice propaganda homosexuală printre minori. Un cadou mai bun pentru copii noștri, de ziua copilului, nu avem.  Nediscriminarea minorităților ghey și drepturile la viață privată o înțelegem,  pînă la limita publicității modului lor rușinos de viață. Dar copii, pînă la majoratul capabil de alegerea sănătoasă, trebuiesc protejați. În acest sens să ne protejăm copii de propaganda homosexuală în public, fie școală, fie stradă.

3.Și noi, membrii Bisericii Ortodoxe din Moldova, susținem acest proiect inițiat de PSRM și susținut de deputații mai multor comisii și partide parlamentare și solicităm insistent susținerea tuturor ca să treacă prin cele două lecturi  parlamentare, astfel să închidem odată și pentru totdeauna  tema aceasta rușinoasă pentru Moldova.

4. Deputații care vor susține acest proiect, vor fi binecuvîntați de Dumnezeu cu copii și nepoții lor. Plata lor morală va fi mare în cer și peste generații. Urmașii urmașilor lor le vor mulțumi...Dar cei ce nu vor susține acest proiect, blestemul lui Dumnezeu vor atrage asupra lor, copiilor și nepoților lor. Vor ajunge că ceea ce au semănat, vor culege pe propria piele. Pe aceștia, noi, Biserica, îi vom însrie în listele negre ale neamului și le vom plasa pe ușile Biseicilor, ca să știe toată lumea cine sînt/au fost ucigașii ei.

Un comentariu:

  1. Bună ziua, eu sunt Sheryln Coleman Sunt cel mai fericit om de pe fața pământului, după 6 luni de tristețe și durere, fără a fi cu cel pe care îl iubesc, am încercat toate meu cel mai bun posibil pentru a vă asigura că am face iubitul meu fericit, dar niciodată nu pare să lucreze bine era ca și cum am face totul în zadar, dar toate datorită merge la Dr. Ogundu pentru a veni să se schimbe toate grijile mele și tristețe la Joy. Am cunoscut marele om atunci când am citit unele mărturii minunat despre Dr. Ogundu modul în care el a ajutat o mulțime de oameni cu privire la problemele pe relația lor am citit o revistă când am văzut mărturii mari, precum și situația dificilă mea, atunci am decis să nu piardă timpul, deoarece am a ratat iubitul meu atat de mult am decis să-l contacteze și să împartă toată problema mea cu el, pe care el mi-a spus să nu vă faceți griji că el mă asigura că în termen de 48 de ore, totul s-ar fi sortate am crezut Dr. Ogundu atat de mult din cauza modul în care el a fost ajutând mulți oameni, prietenul meu care ma lăsat bun răspuns brusc textul meu și sa întors apelurile mele și mi-a cerut să vă rugăm să-l iert am fost atât de fericit sunt atât de recunoscător pentru Dr. Ogundu pentru ceea ce a făcut pentru mine și promit să depună mărturie bunătatea lui toate prin viața mea. Dacă sunteți de acolo care trece aceeași problemă sau orice fel de problemă de contact de acest mare om de pe adresa de e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
    2. vraja bani / bun vraja noroc
    3. Prosperitate vraja
    4. vrăji de protecție
    5. Ia-o vraja loc de muncă
    6. vrăji de promovare
    7. Obținerea banii înapoi
    8. vrăji Freedom
    9. Dragostea vraja
    10. vraja Avenging
    11. Loteria vraja

    RăspundețiȘtergere