miercuri, 25 mai 2016

Adresare către agenția de știri UNIMEDIA.MD: Solicităm mai multă CORECTITUDINE și OBIECTIVITATE.


Stimată administrație UNIMEDIA! 
În ultimul timp se resimte cu regret cum agenția d-tră de știri face abuz de normele etice și codul deontologic a corectitudinii și echidistanței informațiilor plasate ca știri. Acest lucru vă știrbește din imaginea profesională pe care ați acumulat-o pînă acum și vă transformă într-o fabrică de falsuri. Spre exemplu:
Pe data de 22 mai, eu, Părintele Ghenadie Valuța, am participat la un contra marș al minorităților LGBT, fiind însoțit de un grup de credincioși echipați cu cruci, icoane și placate. Scopul principal al contra marșului a fost Sfînta Aghiazmă, cu care am ”spălat” drumul și urmele homosexualilor care doresc să ne spurce copii noștri, prin publicitatea unor asemenea patimi împotriva firii umane. Acest lucru poate fi argumentat și video.

Însă postul dtră, în aceeași zi, la ora 12.30 plasează o știre falsă cu următorul conținut:În rândul creștinilor a fost observat și alt preot controversat, Ghenadie Valuța. Potrivit martorilor, acesta a condus un grup suspect de tineri cu măști pe cap, extrem de agresivi ce purtau tricouri cu inscripția "Garda Nouă".
Acest caz m-a indignat mult, nemaivorbind de prezența dominantă și repetată în platoul dtră a reprezentanților minorităților homosexuale, fără a invita măcar o dată pe cineva din tabăra tradiționalistă sau din partea Bisericii. 

Altfel spus,  marșul PRO-FAMILIA, organizat pe 14 mai de Mitropolia Moldovei, unde au fost mii de oameni, nu l-ați putut reflecta, iar aici cîțiva împătimiți, de tipul d-nei Frolov,  toată săptămîna v-au fost pe prima pagină...
Din aceste considerente, solicităm respectuos ca în timpul apropiat să faceți dezmințirea de rigoare și să ne oferiți măcar o emisiune în direct, asemenea celor cu d-na Frolov. A.,  pentru a ne exprima și noi, adică Biserica, poziția cu privire la păcatul propagandei homosexualității și sensul logic al acțiunilor noastre.

Acest lucru ne va spulbera din suspiciunile noastre și ne va menține și în continuare impresia că UNIMEDIA.MD este un post de știri obiectiv și echidistant care merită privit.

Cu respect, Președintele AO PRO Ortodoxia, 
Părintele Ghenadie Valuța.
tel. 0692 96 208

Un comentariu:

  1. Bună ziua, eu sunt Sheryln Coleman Sunt cel mai fericit om de pe fața pământului, după 6 luni de tristețe și durere, fără a fi cu cel pe care îl iubesc, am încercat toate meu cel mai bun posibil pentru a vă asigura că am face iubitul meu fericit, dar niciodată nu pare să lucreze bine era ca și cum am face totul în zadar, dar toate datorită merge la Dr. Ogundu pentru a veni să se schimbe toate grijile mele și tristețe la Joy. Am cunoscut marele om atunci când am citit unele mărturii minunat despre Dr. Ogundu modul în care el a ajutat o mulțime de oameni cu privire la problemele pe relația lor am citit o revistă când am văzut mărturii mari, precum și situația dificilă mea, atunci am decis să nu piardă timpul, deoarece am a ratat iubitul meu atat de mult am decis să-l contacteze și să împartă toată problema mea cu el, pe care el mi-a spus să nu vă faceți griji că el mă asigura că în termen de 48 de ore, totul s-ar fi sortate am crezut Dr. Ogundu atat de mult din cauza modul în care el a fost ajutând mulți oameni, prietenul meu care ma lăsat bun răspuns brusc textul meu și sa întors apelurile mele și mi-a cerut să vă rugăm să-l iert am fost atât de fericit sunt atât de recunoscător pentru Dr. Ogundu pentru ceea ce a făcut pentru mine și promit să depună mărturie bunătatea lui toate prin viața mea. Dacă sunteți de acolo care trece aceeași problemă sau orice fel de problemă de contact de acest mare om de pe adresa de e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
    2. vraja bani / bun vraja noroc
    3. Prosperitate vraja
    4. vrăji de protecție
    5. Ia-o vraja loc de muncă
    6. vrăji de promovare
    7. Obținerea banii înapoi
    8. vrăji Freedom
    9. Dragostea vraja
    10. vraja Avenging
    11. Loteria vraja

    RăspundețiȘtergere