miercuri, 21 octombrie 2015

PRECIZARE: AO ”PRO Ortodoxia” se detașează de declarațiile d-lui Ghelici făcute în cadrul conferinței din 21.10.2015

Azi am fost sunat de un jurnalist de la un post de televiziune rusă și mi-a cerut un comentariu referitor la declarațiile d-lui Ghelici Teodor, președintele AO ”MOLDOVA MEA” privind ultimele acțiuni ale Mitropolitului și suspendarea mea de la slujire. Răsfoind pe internet, i-am ascultat conferința incendiară și vreau să fac următoarele precizări:
1. Personal mă detașez de la orișice provocare care mi-ar pune în pericol șansele mele de restabilire în fața Mitropolitului, lucru cerut și anterior de la mai mulți arzători de dorința răzbunării, ca să nu întreprindă nimic pentru mine în decursul a două luni de pocăință, atît cît mi s-a cerut.
2. Domnul Ghelici m-a sunat în dimineața aceleași zile și mi-a spus că este nemulțumit de ultimul sprigin al Mitropolitului Vladimir acordat lui Vlad Filat și că arde de dorința răzbunării printr-o conferință de presă, deoarece nu poate ajnge la audiență. Mi-a cerut informații despre oprirea mea de la slujire și părerea, dar în nici un caz nu i-am cerut rolul de avocat, sau sură de reper, întrucît sunt conștient că aceasta mă poate afecta și mai mult.
Din acest motiv, mă detașez de declarațiile sale smintitoare, pe care le socot că puteau fi făcute într-un mod creștinesc. 
Diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu