vineri, 2 octombrie 2015

EXPLICARE ȘI PRECIZARE REPETATĂ! Răspuns la acuzațiile care mi se aduc cu privire la POLITICĂ, MISIONARIZM, sau alte invenții subversive.

Vrînd să păstrez tăcerea, pentru a face ascultare de porunca Mitropolitului, totuși simt nevoia să fac niște precizări:
1. Rog mult pe confrații de cunoștință și conștiință să nu întreprindă nici o măsură și  nici o discuție despre problema mea cu reprezentanții Mitropoliei, deoarece voi fi suspectat că le pun la cale.
2. Există intenție ca să fie problematizată - judecată mai mult persoana mea,  în detrimentul  judecării problemelor bisericești care ne dor și astfel să fie suspendate - amînate. 
3. Învinuirea ce mi se aduce de implicare politică, pentru care  posibil că mi se menține sancțiunea suspendării de la slujire, este nefondată și este făcută în mare parte de cei care nu susțin tranșant  ortodoxia vectorului răsăritean și nici exponenții politici ai acestui vector...
4. Colaborarea mea cu politicienii ortodoxi  PRORĂSĂRITENI, ANTIHOMOSEXUALI și ANTILIBERALI, ca  Renato Usatîi,  Igor Dodon,  sau în trecut Vladimir Voronin, etc, a fost și este strict în baza valorilor moral - religioase, sau a altor activități de tangență pe care dînșii la fel le susțin și le promovează deschis ca creștini, fie în societate, fie în parlament.
5. Deși am avut ocazia, prin rudele apropiate, să mă împrietenesc sau să primesc sprigin de la politicienii de la guvernare, totuși, pentru neopăgînizmul și homosexualizmul  importat și propagat în Moldova, am renunțat și i-am condamnat categoric, lucru de care, spre regret, au profitat și unii confrați de slujire...Dar Dumnezeu să îi judece!
6. Ca cetățian nemulțumit de haosul și imoralitatea propagandei LGBT din țara mea, voi susține, voi sfătui și voi vota la alegeri forțele politice răsăritene antisodomite, iar ca slujitor voi rămîne și în continuare un ascultător fidel al Patriarhiei Ruse. 
7. Activarea  acestor forțe răsăritene în Moldova și colaborarea cu ei este binecuvîntată de însăși Patriarhul Chiril, cînd cu acest prilej i-a înmînat lui Renato Usatîi  în 2014 icoana Sf. Fer. Matrona, iar lui Igor Dodon, icoana Sf. Serghie de Radonej.
În concluzie, doar un tradiționalist,  pe care îl doare sufletul pentru tradițiile, valorile, credința și țara
noastră, mă poate înțelege. La restul nu are rost să le explic, fiindcă din convingerile mele, la mijloc  de obicei sunt alte interese, interese neortodoxe...Ne rămîne doar să ne rugăm pentru ei!

PS. M-am străduit să nu ating aici tabăra adversă, unde intensiv se face lobizm printre preoți în favoarea unui partid de la guvernare și care este trecut intenționat cu vederea  și susținut... Iată aici nu se face politică!!!



Cu iertare,   
Diac. Ghenadie Valuța

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu