joi, 31 iulie 2014

Ghenadie Valuţa reacţionează: "Nu îmi voi cere iertare în faţa celor care propagă păcatul" ...

Preşedintele Asociaţiei "Pro-Ortodoxia", Ghenadie Valuţa, nu îşi va cere scuze în faţa homosexualilor din Moldova. Asta, chiar dacă riscă să fie sancţionat şi persecutat de autorităţi. 

Potrivit lui Ghenadie Valuţa, există două forme de scuze: ...
creştineşti, adică cele care sunt însoţite de expresia "Mă rog de mă iartă" şi oficiale aşa cum solicită cei cu orientare sexuală netradiţională. Acesta a menţionat că prima formă de iertare o acceptă, însă a doua - niciodată.
"Mă opun vehement şi nu îmi voi cere iertare niciodată în faţa celor care propagă păcatul", a spus Valuţa.
De asemenea, preşedintele Asociaţiei "Pro-Ortodoxia" a precizat că nu vede nimic rău în fapul că a sfinţit drumul unde au mărşăluit homosexualii.
"Noi avem tot dreptul ca acel loc public să fie sfinţit, aşa cum sfinţim biserica, maşina sau casa. De fapt, este un simbol al curăţării", a adăugat acesta.
Totodată, Ghenadie Valuţa a subliniat că a fost ameninţat că riscă să fie dat în judecată, dacă nu îşi va cere scuze publice.
Realitatea.md aminteşte că anterior, episcopul de Bălţi şi Făleşti, Marchel, a fost obligat de Judecătoria Bălţi să-şi aducă scuze publice de la Centrul de Informare Genderdoc-M. Acesta, însă, a atacat decizia la Curtea de Apel şi susţine că ea a fost luată la comandă. 
- See more at: http://www.realitatea.md/presedintele-asociatiei-pro-ortodoxia-reactioneaza-nu-imi-voi-cere-iertare-in-fata-celor-care-propaga-pacatul_6048.html#sthash.xQfRR9h8.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu