sâmbătă, 8 iulie 2017

”În temnita am fost si ati venit la Mine”. (Mt.25.36) Grija Bisericii pentru cei întemnițați în penitenciarul din Bender

De hramul Bisericii Sf. Ioan Botezătorul, din penitenciarul Bender, părintele responsabil Teodor Codița din satul Gura Bîcului, rl Anenii Noi, dimpreună cu alți slujitori, au săvîrșit Sfînta Liturghie pentru deținuți, oferindu-le posibilitatea de a se spovedi și împărtăși.

Această ocazie de a se apropia mai mult de Dumnezeu în acest post, le-a întărit speranța și răbdarea ispășirii pedepsei. ”Astfel, cu gîndul la Dumnezeu, închisoarea ne devine o școală a eliberării din temnița păcatului, lucru cu greu de înțeles cînd ești în lume  liber cu adevărat”- a spus un deținut.
Din acest considerent porunca Mîntuitorului ne cere milă și față de ei, întrucît și ei au dreptul la o ȘANSĂ, oricît de gravă nu le-ar fi infracțiunea, iar Biserica este singura instituție care îi poate schimba în bine în această perioadă. De altfel cînd ies la libertate, o bună parte din ei la scurt timp, revin cu alte infracțiuni.
Diac. Ghenadie Valuța. 




Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am primit soțul meu înapoi. Eram nebun când soțul meu mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lăsat soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere