vineri, 2 iunie 2017

Mulțumire Mitropolitului p/u încreștinarea lui ȘTEFĂNEL. Promisiune îndeplinită începînd de la al 4-lea copil în sus.


Familia Valuța mulțumește Domnului pentru darul vieții noului prunc și Înalt Preasfințitului Vladimir, Mitropolit al Chișinăului și al Moldovei, pentru promisiunea îndeplinită de ai boteza personal pe al 4-lea, 5-lea,... copil apărut în familiile creștine, ca act de binefacere și încurajare a natalității țării/bisericii noastre. 
...

Un comentariu:

  1. Buna, eu sunt Theresa Williams Dupa ce am avut relatii cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul a fost in zadar, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor adevărat și puternic, care ma ajutat cu propria mea problemă. Email: drogunduspellcaster@gmail.com îl poți trimite prin e-mail dacă ai nevoie de asistența lui în relația ta sau în orice alt caz.

    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit din trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    Prin intermediul drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere