miercuri, 6 ianuarie 2016

MITROPOLIA MOLDOVEI transmite bucuria Nașterii Domnului pentru familiile necăjite din Anenii Noi. Să luăm exemplu!

Cu binecuvîntarea Mitropolitului Vladimir, mai multe familii necăjite din raion, luate de mai mult timp la evidență de Biserica Sf. M. Mc. Dimitrie din Anrenii Noi, au primit diverse ajutoare...

În cazul dat, o altă familie din satul Hîrbovățul Nou, unde nu există nici măcar lumină și unde stă o mamă cu trei micuți alături de fratele și sora, avînd părinți decedați, au primit în dar din partea Mitropoliei niște saci cu biocărbuni și produse alimentare pentru ași înfrumuseța masa de sărbătoare.
Desigur că grija noastră nu se limitează doar la perioada sărbătorilor, însă prin aceste acte de caritate, dorim să sensibilizăm lumea să nu fie indiferentă față de așa pături vulnerabile ale societății, ca să nu auzim și noi cîndva cuvintele Mîntuitorului: ” Duceti-vă de la Mine, blestemaților, în focul cel veșnic, care este gătit diavolului și îngerilor lui.  Ca am flămînzit și nu Mi-ați dat să manînc; am însetat și nu Mi-ați dat să beau; Atunci le va răspunde, zicînd: «Adevăr vă spun, întrucît nu ați făcut unuia dintr'acești foarte mici, nici Mie nu Mi-ați făcut». (Mt 25, 41-45)


A consemnat diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu