miercuri, 28 martie 2018

CONFERINȚĂ OMAGIALĂ la Anenii Noi: 580 ani de la nașterea Sf. Ștefan cel Mare și 130 de la nașterea părintelui poet Alexei Mateevici.

Cu acest prilej, tinerii liceului ”Andrei Straistă„ au ascultat un elogiu din partea Mitropoliei Moldovei, ținut de părintele Octavian Moșin și altul de recunoștință pentru aportul lor titanic la zidirea statalității, culturii și spiritualității moldovenești, ținut de dl director Eugen Margine.
La final s-a săvîrșit și un parastas de pomenire a părintelui și a tuturor înaintașilor liceului...
Cu suflet plin de impresii și emoții, conferința plină de nectar, și-a lăsat amprenta bucuriei în sufletele participanților.
Consemnat de Diac. Ghenadie Valuța




3 comentarii:

  1. Buna ziua ma numesc CUIYAN din SUA vreau sa spun lumii despre marea si puternica casta de vraja numita Doctor NATHA sotul meu m-a inselat si nu s-a mai angajat cu mine si copiii nostri cand l-am intrebat ce problema mi-a spus ca are. m-am îndrăgostit de mine și mi-am dorit un divorț, am fost atât de inima că mi-am plâns toată ziua și noaptea, dar a plecat de acasă căutam ceva online când am văzut un articol cum marele și puternicul doctor NATHA au ajutat atât de mulți în situații similare ca adresa mea de e-mail a fost acolo, așa că i-am trimis un e-mail în care i-a spus despre problema mea, mi-a spus că se va întoarce la mine în câteva ore, am făcut tot ce mi-a cerut să fac a doua zi spre cea mai mare surpriză a soțului meu. acasă și plângea și mă rog să-l iert și să-l accept înapoi, sunt atât de fericită pentru că familia mea este acum plină de dragoste. Puteți contacta și el ... Emil: drnathaliesand@gmail.com

        DE asemenea, are cura pentru următorul VIRUS.
    1) Dacă îți dorești fostul înapoi.
    (2) dacă ai întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Doriți ca femeile / bărbații să alerge după voi.
    (5) Dacă doriți un copil / VÂNZARE DE PREGENIE.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Doriți să vă legați soțul / soția
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Cum ați fost înșelat și doriți să vă recuperați banii pierduți.
    (10) Opriți divorțul
    (11) CURAȚI TOATE TIPUL DE BĂNĂTATE / BOLI AICI
    (12) Câștigarea la loterie
    (13) Vindecarea împotriva virusurilor umane / SIDA
    (14) CÂȘTIGAȚIA LOTERIEI / LOTTULUI

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă doriți să vă salvați căsnicia, trebuie să fiți bine conștienți că veți avea nevoie de ajutor urgent de la un expert. Genul de ajutor care vă va permite să vă schimbați intențiile partenerului de a vă divorța. Prin urmare, dr. Obodo este aici pentru a vă ajuta și a opri divorțul să se întâmple.

    CONTACT DR OBODO Astazi:
    EMAIL: TEMPLEOFANSWER@HOTMAIL.CO.UK
    SAU APEL / WHATSAPP: +234 815 542548-1

    RăspundețiȘtergere
  3. Creo firmemente que compartir esto con ustedes será de ayuda.
    Estaba pasando por una "ruptura" difícil probablemente hace 2 meses y quería recuperar a mi ex, intenté todo lo que pude pero no pude recuperarla hasta que un amigo mío me presentó a un gran lanzador de hechizos en línea llamado Dr. Jasper, en realidad Nunca quise contactarla pero desafortunadamente lo hice por el fuerte amor que tenía por mi ex. esta gran lanzadora de hechizos me dio algunas instrucciones que hice perfectamente, tenía mucha curiosidad porque me dijo que mi ex me llamará dentro de tres días.
    Me sorprendió mucho que dos días después, mi ex, que rompió conmigo y nunca quiso verme ni hablar conmigo, me llamó y me dijo que lamentaba mucho todo lo que sucedió, que debería perdonarla, también dijo que fue un gran error y que ella realmente me ama y quiere que empecemos todo de nuevo... Estoy compartiendo este testimonio porque el gran lanzador de hechizos me lo instruyó como una señal de agradecimiento y para que el mundo entero sepa cuán rápido y poderoso es su hechizo. solo comuníquese con la Dra. Jasper en Gmail, ella es la mejor: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere