vineri, 15 iulie 2016

Sfîntul Ștefan cel Mare prăznuit la Anenii Noi. Cuvîntul de regret pentru absența preoților din raion.


Astăzi, 15 iulie, am adus în fața domnitorului o slujbă de preamărire și mulțumire pentru meritele sale aduse bisericii și țării, care cu greu pot fi cuprinse în cuvintele omenești. 
Acest domnitor ne este principala icoană a demnității, suveranității și indipendenței statului moldovenesc, neavînd echivalenți în istorie.
Dar, spre regret, deși ne mîndrim cu el, unii preoți din r-ul Anenii Noi, deși au fost anunțați în persoana Păr. Alexei Boienciuc, secretarul protopopiatului și invitați să participe solemn la slujbă, nu au venit, limitîndu-se cu solemnitățile făcute pe stil nou, stil străin creștinilor, cu atît mai mult pentru marele nostru domnitor. 

Probabil au așteptat binecuvîntarea Mitropolitului Vladimir...
Totuși, mulțumim acestor creștini care nu au permis ca indiferența și ignoranța noastră să mîhnească pe acest sfînt și mare fiu al neamului moldovenesc.

Un comentariu:

  1. Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrajă numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare cască de vrăjă oricărui care are cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com. Sau Ce-Aplicați telefonul său.+2348032517618.

    RăspundețiȘtergere