luni, 14 septembrie 2015

ATENȚIE!!! PRECIZARE...Ce facem mai departe cu sancțiunea ??? Deocamdată vom face ascultare de Mitropolitul! Ne detașăm de orișice provocare...

Din start țin să mulțumesc tuturor ce-mi poartă de grijă, retrăiesc și împărtășesc lupta noastră comună pentru CAUZA BISERICEASCĂ. Mulți mă sună, îmi scriu, mă întreabă la Biserică, dați să facem ceva cu nedreptatea sancționăii. Dați să mergem la Mitropolie, să protestăm, să scriem, etc, fiindcă e o problemă comună la mijloc...Vă spun: orișice pedeapsă în Domnul, e un leac...
Personal vreau să precizez următoarele: la moment asta se și așteaptă de unii, să fac tulburări, iar vrăjmașul caută intenționat să schimbe accentele de la problemele ce ne dor de mai mulți ani, la persoana mea, ponigrindu-mă, ca astfel și logic, să uităm și să tăcem de ele. De aceea a și fost o asemenea zarvă în jurul unui oarecare simplu  diacon Ghenadie Valuța, care la fel de simplu insistam necontenit...
În continuare există două căi...Prima, să ne audă îngrijorările, să se facă mult așteptatul sinod și să se facă ceva schimbări în Biserică și a doua, să fiu ponegrit precum că nu am smerenie, nu fac ascultare, sunt un răzvrătit, etc, așa cum s-a și făcut recent, ca astfel să se diminuieze valoarea celor cerute și să se eschiveze de la ele.
Din acest considerent, personal mă detașez anticipat de orișice provocare sub orișice formă. În acest răstimp vom păstra liniștea și bunul simț, cca o lună de zile, ca să salvăm-accentuăm problema și să dovedim că putem face ascultare și pocăință în fața Mitropolitului, astfel așteptînd împlinirea noilor promisiuni făcute iarăși creștinilor  pe 8 septembrie 2015. Precizez, e vorba deja de implicarea directă a creștinilor...
Totodată vă asigur, că așa cum am și spus anterior, de cauza Bisericească nu ne vom dezice niciodată, chiar și dacă aceasta m-ar costa prețul slujirii mele. Ceea ce pot să vă spun este că după o lună, vom schimba radical metodele de a ne face auziți, adică vom lucra într-un mod de simbioză creștinescă cu ierarhul, care ar fi mai rezultativ. 
                                                                                                        Cu respect, Diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu